Should we start a blog?

Ik ben Margua Helfrich. Ik ben secretaris van het Wijkplatform Morgenstond en vind het een leuk idee om een blog te beginnen, waarin onze wijk gepresenteerd wordt. Wat vinden jullie? Moet ik het doen of niet? Ik denk zelf dat het een goed medium is voor iedereen.

Hello, I’m Margua Helfrich.  I’m the secretary of the Morgenstond Citizens Organisation in The Hague and I think it’s a nice idea to start a blog in which our neighbourhood will be presented. What do you think? Shall I do it or not?  I myself think it’s a good medium for everyone.


  1. Ha die Marge, ik vind het echt een goed idee dat je zo´n blog gaat openen. Het werkt echt gemakkelijk en je kunt ook goed contact met elkaar houden. Groeten en succes ermee




Leave a Reply

